Aquest dissabte 14 de juny es va celebrar el VIII torneig Tarraco Karate al pavelló del Serrallo de Tarragona. En el torneig hi van participar uns 750 nens i nenes d’equips de tota Catalunya i d’Asturies en dues sessions de matí i tarda.
Els alumnes de l’escola de karate DO del Club Tennis Reus Monterols, Yeray Miranda i MArina Figueres van participar al seu primer torneig de karate en la modalitat de tècnica (Kata) realitzant una kata ajustada al seu nivell i edat… Kaikeoku Shodan. L’actitud dels dos va ser molt bona, control de situació, disciplina, esportivitat, valentia, força, coordinació i esperit d’equip amb els companys de l’Associaicó Do de karate amb els que formaven equip.
Mencionar també el suport de la familia que es molt important per l’equilibri emocional dels esportistes. El resultat va ser positiu tant el l’àmbit esportiu com emocional, aportant seguretat i confiança. Enhorabon!!!!