Aquest dissabte 23/03/2019, molts dels nostres tennistes de l’escola van jugar l’última jornada de la fase comarcal dels jocs escolars a les instal·lacions de l’Hospitalet de l’Infant. Els jugadors/es van poder gaudir d’una molt bona tarda de tennis per equips a l’última de les jornades.

Alguns dels  nostres equips van poder pujar al pòdium, els quals van quedar en primera, segona o tercera posició dins de la seva categoria, i van rebre una medalla. Aquests equips són els que s’han classificat per a poder jugar la fase territorial que es disputarà el dia 11 de maig a les instal·lacions del nostre Club.

 

Galeria d’imatges