Ahir, l’equip femení +30 del Club va aconseguir una gran victòria per 2/1 davant el Valldoreix en la penúltima jornada de la Lliga Terrassa.
Amb aquest resultat, l’equip es proclama campió de la Lliga Terrassa +30 del Grup 2 i aconsegueix l’ascens a 1a categoria.
Enhorabona, noies!