NOTA IMPORTANT
Restem a l’espera de la interpretació de l’aixecament de les limitacions establertes en l’estat d’alarma en funció de les fases de transició a una nova normalitat per part de la Secretaria General de l’Esport de Catalunya i de les federacions corresponents per tal de saber quins esports i serveis es podran anar realitzant en les nostres instal·lacions, quan i amb quines restriccions per tal de poder adaptar el Club i iniciar l’activitat esportiva i social.
Les informacions seran notificades als socis a la web del Club i pels canals habituals tan aviat siguin oficials.
Reus, 29 d’abril de 2020
Benvolguts socis i benvolgudes sòcies
De nou us vull transmetre de part de la Junta Directiva el nostre desig que tan vosaltres com les vostres famílies i amics estigueu en bon estat de salut, i donar el condol a les famílies que han perdut un ésser estimat.
En primer lloc us vull traslladar el meu agraïment a la fidelitat i compromís amb el Club de tots vosaltres, després d’aquests quaranta-set dies que hem passat d’ençà que el dia 14 de març es decretés l’estat d’alarma i el conseqüent tancament del nostre club. M’agradaria remarcar la naturalesa de la nostra entitat, un club esportiu sense ànim de lucre i per tant de tots vosaltres socis i sòcies.
Han estat dies on segur ens han sortit molts dubtes sobre quin serà el futur, no únicament del Club, sinó de molts altres aspectes. Una situació on cap de nosaltres ha viscut amb anterioritat i on sobretot les primeres setmanes tots hem anat prenent decisions respecte a com havíem d’afrontar aquesta situació que anava canviant constantment.
La Junta Directiva des del primer dia del tancament, i així us ho vaig transmetre en la carta del dia 31 de març, estem treballant per anar trobant múltiples solucions que permetin continuar amb la viabilitat del Club, que quan es produeixi aquest retorn es faci de la millor manera possible, seguint de manera estricta els protocols que ens marquin les autoritats competents i que puguem disposar del Club amb les mateixes condicions que quan el vam deixar el passat 13 de març.
Les dues primeres setmanes posteriors al decret d’estat d’alarma les notícies i informacions, així com els protocols a seguir i les mesures que s’anaven decretant, dirigides moltes d’elles als aspectes econòmics, van anar canviant dia a dia i per tant, les decisions que havíem d’anar prenent anaven igualment canviant de forma extremadament rapida.
Des del primer dia, hem treballat per alleugerir el màxim possible les despeses, tant estructurals, de manteniment, laborals com financeres. Però moltes d’elles no es poden reduir tan de pressa com voldríem.
Hi ha tota la part de la càrrega financera (els compromisos amb els bancs) que s’ha de negociar amb les diverses entitats bancàries. I això és el que s’ha estat fent també des de les primeres setmanes. La resposta esperem que sigui positiva i que ens permeti que una bona part d’aquesta càrrega la puguem prorrogar per fer-hi front més endavant. A dia d’avui, però, hem pagat el rebut corresponent aquest mes d’abril.
De la mateixa manera estem afrontant els pagaments als nostres proveïdors on, com no pot ser d’una altra manera, ho continuarem fent. Molts d’ells són autònoms i petites empreses locals.
S’ha de tenir en compte que també hem de fer front a tota la part dels subministraments, on aquest mes d’abril encara hi ha una bona part dels consums del mes anterior. El mes que ve i a mesura que s’allargués l’obertura del Club, òbviament aquesta despesa serà menor.
Pel que fa al manteniment del Club, volem que continuï sent constant per tenir-lo en perfecte estat, i estem prenent mesures per tal d’optimitzar els recursos de la millor manera possible.
I respecte a la part de despesa de personal (dels nostres treballadors i treballadores) aquest mes també es veurà alleugerida en una part important. Cal dir que el Club continua amb l’ERTO dels 51 treballadors/es en diferents percentatges d’afectació, mantenint els treballadors indispensables en les àrees de manteniment, neteja, vigilància i administració.
Totes aquestes despeses i pagaments comentades anteriorment són les que hem d’afrontar amb l’ingrés únicament de les quotes de soci titular i aspirant després d’aplicar el 20% de reducció i sense l’ingrés de les quotes familiars, serveis addicionals com escoles, conjugues, etc.
Tot plegat fa que aquest mes d’abril disposem d’un -61% de l’ingrés mensual mig habitual i també haguem reduït la despesa en un -59% de la despesa mitjana.
Un tema que ens havia quedat pendent i que us vaig dir en la carta del dia 31, era de com tractaríem la devolució de la part no gaudida de la segona quinzena de març referent a la part del rebut carregat que no correspongués a la quota titular i aspirant. Us vaig demanar i agrair la vostra paciència i comprensió en el fet que ens deixéssiu un temps per valorar la situació en la qual ens trobàvem i si econòmicament era viable prendre algunes mesures en aquell moment i d’altres aspectes no únicament econòmics.
A dia d’avui, hem pres la decisió de procedir durant la segona quinzena del mes de maig a la devolució del 50% de les quotes familiars i serveis d’escoles de març, amb un import de 23.811 euros.
Com a Junta Directiva us vull fer partícips del nostre compromís en treballar amb tot el nostre esforç per poder tenir el Club en òptimes condicions quan les autoritats competents ens vagin permetent als clubs esportius l’obertura de nou a l’activitat, amb totes les mesures de protecció, higiene i desinfecció que marqui la normativa.
Per això també us vull agrair la vostra comprensió i paciència en la presa de decisions i dir-vos que tot i que vindran per davant uns mesos difícils, segur que entre tots i totes ens en sortirem i seguirem gaudint del Club Tennis Reus Monterols més forts que mai.
El Club serà i anirà cap on el soci/a vulgui i decideixi. I per això us emplaço a l’Assemblea General que farem tan bon punt tornem a obrir les portes del Club i les autoritats competents ens ho permetin.
Us desitjo de tot cor que continueu protegint-vos i seguint de manera estricta les instruccions i recomanacions de les autoritats sanitàries.
Ben aviat tornarem a gaudir del nostre Club per què estic convençut que entre tots els que formem part de la família del Club Tennis Reus Monterols, ho superarem.
Una vegada més, gràcies pel vostre suport.
Una forta abraçada!
Com de tancat està el club? Del tot? Es pot accedir a alguna zona? Quan es podrà accedir a alguna zona? Es fa alguna mena de manteniment? Hi ha un espai de la web on aclarir algun d’aquests dubtes?
Bon dia Eduard,
de moment el club està tancat a tots els usuaris, nomes venim administració, neteja i manteniment, per tindre-ho tot a punt.
Estem esperant noticies per si el dia 11 podem obrir algunes zones, amb algunes limitacions.
Us anirem informant.
Salutacions,
CTRM