Calendari procés electoral
Sorteig públic dels membres de la Junta Electoral: dissabte dia 19/03/22 en finalitzar l’Assemblea General Ordinària de 2022 al local social del Club.
La Junta Electorial ha estat escollida per sorteig públic. Els membres electes han estat:
- Joan Vallverdú Camafort, número de soci 162223
- Salvador Alberich Castelló, número de soci 081208
- Albert Bages Llasera, número de soci 210157
Termini d’exposició del cens electoral i possibles impugnacions: fins divendres dia 25 de març a les 19 h.
Termini per a la presentació de candidatures: dilluns 28 de març de 2022 a les 19 h.
Dia d’eleccions en cas de 2 o més candidatures: dissabte 23 d’abril de 2022.
Forma d’acreditació dels electors: targeta de soci, D.N.I. o similar.
Benvolgut/da soci/a,
De conformitat amb el que disposen els estatuts socials del Club i, expirant el mandat de la Junta Directiva actual aquest mes d’abril de 2022, es convoquen eleccions a JUNTA DIRECTIVA per al pròxim dia 23 d’abril de 2022, al local social del Club en horari de 9 h a 18 h.
Data inici procés electoral: dissabte 19 de març de 2022.
Nombre de càrrecs a proveir: tots (mínim 3 membres i màxim 21 membres).
Condicions per a ser elector i candidat: (article 29è dels estatuts):
a.- Ser majors d’edat, estar en ple ús dels drets civils i no estar suspesos els seus drets de soci en el moment de la convocatòria.
b.- Ser soci de número del Club sempre que ho hagi estat des del 31 de desembre de l’any anterior al de la celebració de les eleccions.
c.- No estar subjecte a cap sanció disciplinària esportiva que l’inhabiliti.
d.- En cas que resulti elegit, haurà de presentar la seva dimissió de qualsevol altre càrrec directiu que pogués ostentar en un altre club o entitat esportiva que tingui com objecte social la pràctica de l’esport del tennis i promoure el desenvolupament d’aquesta modalitat esportiva, amb especial dedicació a la formació.
Per a ser elector cal ser major de 18 anys el dia de les eleccions i ser soci de número des d’almenys el 31 de desembre de l’any anterior al de la celebració de les corresponents eleccions.
Aprofitem l’ocasió per a saludar-lo/la cordialment.