Aquest cap de setmana hem assistit a la Diada del Tennis de Tarragona i Terres de l’Ebre, celebrada a Cambrils.

✨ Una jornada molt especial en què es va reconèixer la feina i els èxits dels equips campions provincials, així com del Club i dels jugadors i jugadores que han destacat pels seus resultats en l’àmbit català, estatal i internacional.

Enhorabona a tots els premiats i premiades! ✨