
És hora de saltar a la pista i posar a prova el teu joc.
Arriba una nova edició del Mercedes Pádel Tour, l’esdeveniment que, de la mà de Mercedes-Benz, farà vibrar als amants del pàdel amb tota l’emoció de la competició. Enfronta’t al repte, demostra la teva destresa i deixa empremta en cada punt.
Des de QUADIS Autolica, et volem convidar a viure la intensitat de la 28a edició d’aquest prestigiós torneig al Club Tennis Reus Monterols, del 17 al 20 de setembre.
PREU: 25 € per jugador/a. El pagament es farà en el moment de recollir el welcome pack.
WELCOME PACK: Samarreta tècnica Mercedes, gorra, bossa, mitjons, clauer, grip i canelleres.
PREMIS:
Pala Dunlop Inferno Carbon Extrem i trofeu pels campions
Paleter Dunlop Club Thermo Black i trofeu pels sotscampions
I A MÉS… Sorteig de regals dels nostres col·laboradors!
✈️ FINAL NACIONAL DE MERCEDES PÀDEL TOUR 2025
Els campions i subcampions de cada Torneig Local de Pàdel rebran el trofeu oficial acreditatiu de la seva classificació i obsequis relacionats amb la pràctica del pàdel, segons correspongui.
Es classificarà per a la Final Nacional de Pàdel la parella de clients de Mercedes-Benz del concessionari organitzador millor classificada en categoria masculina i femenina (només una parella masculina i una femenina per torneig), i segons el criteri que el concessionari organitzador estableixi en el seu torneig local. En el nostre cas, per poder optar a la final nacional, els clients de Mercedes-Benz QUADIS Autolica millor classificats han d’haver comprat un vehicle en els darrers 4 anys (2025, 2024, 2023 o 2022).
Els clients millor classificats de cada torneig local (una parella masculina i una femenina) seran convidats a participar en la Final Nacional del Mercedes Pádel Tour 2025. Els clients classificats per a la Final Nacional tenen la responsabilitat de verificar que compleixen els requisits establerts al reglament (no ser monitors, no estar entre els 250 primers del rànquing FEP/Premier Pàdel…), per evitar possibles reclamacions de tercers i la seva desqualificació.
No podran beneficiar-se d’aquest premi els jugadors que hagin participat en alguna de les tres últimes edicions de la final nacional del circuit Mercedes Pádel Tour (2022, 2023 i 2024).