El passat divendres 21 de juny es va celebrar el sopar de cloenda de la temporada de l’escola d’adults, on es va fer l’entrega de trofeus als campions i finalistes que van jugar el Torneig a l’americana, amb 52 jugadors i jugadores.
Aquests van ser els resultats:
– Grup American Cup 2: Rocio Gonzalez finalista i Sara Nieto campiona.
– Grup American Cup 1: Ismael Lapiedra finalista i Oscar Ivern campió.
– Grup 3 i 4: Albert Cervello en tercera posició, Joan Francesc Molero en segona i Albert Vilà campió.
– Grup 1 i 2: Pau Marin tercer classificat, Dani Aguadé finalista i Juan Carlos Muñoz campió.
Cal dir que aquesta temporada ha sigut un èxit total d’alumnes. Vam arribar a un màxim de 70 alumnes i es va acabar en 60, amb la Marga Jové dirigint l’Escola i amb l’ajuda del Joel Montaña, l’Adan Parés i el Cesc Pérez.
Es van donar tres pilotes per la millora en el cop de servei. Tenint en compte que porta jugant tan sols un any a tennis, el premi va ser per la Raquel Corral.
Per la seva millora en general, amb un any jugant a tennis, va guanyar la segona pilota la Mercé Camprubí.
La tercera va ser pel Carlos Oviedo per la millora en el seu servei.
En acabar, es van sortejar una sèrie de premis, gràcies a HEAD.
EN RESUM, UNA NIT FANTÀSTICA I MOLT FAMILIAR.
A continuar gaudint del tennis!!!!!