L’escola de Competició del Club Tennis Reus Monterols inicia la temporada amb grans èxits
La passada setmana del 29 d’agost al 4 de setembre es va disputar el Campionat d’Espanya de menors de Pàdel amb seu a La Nucia, Alacant.
En ell van participar Hugo Estebanez, Asier Estebanez i Alba Gallardo, entrenats a l’escola de competició del club Tennis Reus Monterols per Luis Ferrini, entrenador i responsable de pàdel que els va acompanyar durant tots els partits.
L’Alba Gallardo va participar en la categoria de junior femení i va arribar fins a vuitens de final. Mentre que Asier Estebanez en la categoria aleví masculí, sent aleví de segon any, va perdre a semifinals aconseguint el tercer lloc després de guanyar per 7/6 – 6/4.
Per l’altra part, el seu germà Hugo Estebanez va aconseguir postular-se com a subcampió d’Espanya de menors de pàdel caient contra la parella número 1 per 4/6 – 7/5 – 7/6 en categoria infantil masculí.
Per arribar a la final, l’Hugo va disputar un total de 8 partits, derrotant a vuitens de final a la parella número 2 del rànquing i en semifinals a la parella número 3, ambdos partits en dos sets.
Cal destacar també que l’Hugo, sent infantil de primer any ha format parella amb Iago Fuertes, aleví de segon any. A més a més, cal felicitar a l’Hugo per la seva convocatòria a la Selecció Catalana de Menors que disputarà el torneig de seleccions autonòmiques la setmana del 12 al 18 de setembre.
Des d’aquí, moltes felicitats pels resultats a tots els participants del torneig i esperem que l’escola de competició del club Tennis Reus Monterols segueixi culminant èxits.