Aquest cap de setmana s’han disputat les finals de la 12a Lliga Catalana de Tennis per Equips al CIT Cornellà, una de les competicions de referència del tennis català.
Després d’una temporada molt lluitada, plena d’esforç, compromís i grans partits, l’equip Aleví Masculí C s’ha proclamat CAMPIÓ DE LA LLIGA CATALANA 2025/26!
També volem felicitar l’equip Benjamí Femení, que ha aconseguit el subcampionat de la Lliga Catalana després d’una gran temporada
Enhorabona a tots els jugadors, jugadores, capitans, entrenadors i famílies per la feina feta i per representar el Club amb tanta il·lusió i esportivitat.
Seguim sumant èxits!






