L’equip masculí +45 del Club Tennis Reus Monterols s’ha proclamat campió d’Espanya per equips +45 després de disputar aquest diumenge la final a casa davant el Club Bernier de Sevilla, un dels equips més potents del tennis sènior estatal.
La final va ser una eliminatòria plena d’emoció, tensió esportiva i molt bon tennis. Dels cinc partits individuals disputats, tres es van decidir al super tie-break, una mostra de la igualtat i l’exigència de l’eliminatòria. Albert Montañés va signar una actuació impecable davant un dels millors jugadors del conjunt sevillà, imposant-se amb un contundent 6-0 i 6-0. Per la seva banda, Raúl Moreno, David Giménez i Pablo Bustos van començar els seus partits perdent el primer set, però van demostrar una gran capacitat de lluita i resistència fins al final.
Un dels moments més delicats va arribar amb la lesió de David Cortés, que no va poder disputar el seu partit individual, fet que va obligar l’equip a afrontar la final amb encara més caràcter i esperit competitiu.
NOTA DE PREMSA
Amb l’eliminatòria molt ajustada, tot es va decidir en el doble definitiu, on els nostres jugadors van tornar a demostrar el seu nivell i experiència per aconseguir el punt decisiu i certificar el títol de campions d’Espanya.
Aquest triomf té un valor molt especial per al Club, ja que aquest mateix grup de jugadors ja s’havia proclamat anteriorment campió d’Espanya en categoria +40. A més, cal destacar que aquest títol era un dels grans objectius esportius del Club aquesta temporada i suposa un nou èxit per a un equip que continua fent història.
Alguns dels seus integrants podran competir l’any vinent en la categoria +50, fet que dona encara més valor a aquest èxit col·lectiu i a la trajectòria d’un grup que ha anat creixent, competint i assolint grans fites any rere any.
Més enllà del resultat, durant tota l’eliminatòria va regnar l’esportivitat entre els dos equips, en una final que va estar a l’altura d’un Campionat d’Espanya.
Equip: Albert Rius, Raúl Moreno, Jordi Roig, Pablo Bustos, David Cortés, Albert Montañés, David Giménez, Carles Prats i Fran Medina, Oscar Gavaldà, capità de l’equip, i Jacobo Moreno, director tècnic.