Al campionat de Catalunya de Tercera a la categoria or, l’equip masculí del Monterols ( Jordi Garcia, Arnau Santillana, Sergi Roviralta, Pau Salsench, David Giménez i Jacobo Moreno) van guanyar als dobles per 5/2 al club deportiu Terrassa. Aquest diumenge es juga els quarts de final a les pistes del Real club de tennis Barcelona.