Aquest cap de setmana, el Club Tennis Reus Monterols ha jugat el Campionat de Catalunya Júnior amb representació femenina i masculina, en una doble jornada plena d’emoció i bon tennis.
L’equip Júnior Femení, format per Salma Balfour, Marta Català, Yleymi Muelle i Laia Gavaldà, va jugar dissabte en la primera ronda davant el Club Esportiu Laietà, imposant-se amb un contundent 4/0, amb tots quatre partits resolts per 6/0, en una jornada impecable
Diumenge, a la segona ronda, les nostres jugadores van tornar a demostrar el seu gran nivell i van superar el Club de Tennis Barcelona per 3/1.
Amb aquestes dues victòries, l’equip femení aconsegueix el passi a les semifinals, que es disputaran aquest proper cap de setmana fora de casa.
Per la seva banda, l’equip Júnior Masculí, format per Guillem Davasse, Roger Moreno, Arnau Escrivà, David Veloso i Ot Font, també va competir al Campionat, però va caure a la primera ronda davant el cap de sèrie número 1, el Club de Tennis Barcelona.
Tot i el resultat, els nostres jugadors van oferir un molt bon joc i van lluitar fins al final, tancant l’enfrontament amb un ajustat 3/4.
Enhorabona a tots i totes per l’esforç, el compromís i el nivell demostrat!