En les semifinals en categoria individual d’avui del XV Torneig Internacional de tennis Beep Autolica Mercedes-Benz 2014 del Club Tennis Reus Monterols d’avui al matí s’ha mostrat el bo i millor del tennis internacional.
El primer enfrontament entre l’italià Lorenzo Gisutino i l’austríac Jason Kubler ha acabat amb victòria de l’italià per un 7-5 6-4.
En el segon enfrontament entre el marroquí Lamine Ouahab i el català Jordi Samper s’ha imposat Samper per 6-4, 6-3. Recordem que Jordi Samper ja va quedar campió en l’edició anterior del torneig i intentarà revalidar el títol a la final que jugarà contra Lorenzo Giustino demà a les 11:30 h.
Demà el Club Tennis Reus Monterols s’omplirà d’aficionats per veure la gran final de la categoria individual que es celebrarà a les 11:30h a la pista central entre aquests dos tennistes que iniciaven la competició com a caps de sèrie nº 1 i 2 respectivament (Giustino [1], Samper [2]). Aquesta partit serà el punt i final del XV Torneig Internacional de tennis Beep Autolica Mercedes-Benz 2013 que es va iniciar el 28 de febrer del 2014.