Protocol d’Actuació Específic de la Fase 3
Setmana del 15 al 21 de juny
Benvolguts socis i sòcies,
Entrem a la segona setmana de la fase 3 i això comporta alguna novetat més com l’obertura de la piscina a partir del 20 de juny que mantindrà els horaris habituals de cada any d’11 del matí fins a les 21 h. Aquest any s’hauran d’extremar les mesures d’higiene i a l’entrada de la piscina serà obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic, mantenir les distàncies de seguretat de 2 metres, i l’aforament tant dins de l’aigua com en la zona de gespa serà restringit.
Per d’altra banda totes les altres activitats es mantenen igual a la setmana anterior amb reserva prèvia i aforaments limitats al fitness, classes dirigides, tennis, pàdel i vestuaris amb les dutxes operatives.
També us volem anunciar que la tradicional Revetlla de Sant Joan es celebrarà a l’exterior del Club i us l’anunciarem ben aviat a través dels canals habituals.
Esperem que amb l’entrada a la nova normalitat encara puguem gaudir més del Club.
Salut a tothom!
NOTA 1: Aquestes mesures s’aniran revisant setmanalment, modificant-les en funció de l’evolució del COVID19 i els procediments establerts per les autoritats sanitàries competents.
Obertura del Club segons FASE 3 de desescalada definida pel Govern Central.
- En aquesta tercera fase estaran obertes exclusivament les pistes de tennis, les pistes de pàdel, frontó, el fitness, el servei de fisioterapeuta, el servei d’estètica (el solàrium restarà forà d’ús), els vestuaris estaran oberts amb aforament limitat i dutxes al 50%, lavabos exteriors i de fitness, l’àrea de recepció, sala de cordatges i el camp de futbol per a classes dirigides de fitness exclusivament, el circuit perimetral per caminar o running, la sala de tennis taula i la cafeteria/restaurant interior amb l’aforament restringit al 50% i la terrassa del “xiringuito” d’estiu a les tardes al 75%. La resta d’instal·lacions romandran tancades i precintades sense possibilitat d’accés.
- Horari de dilluns diumenge de 8 h a 22.30 h
- Només podran accedir al Club els socis titulars, aspirants i els socis familiars actius (beneficiaris) que tinguin reserva prèvia per jugar a:
- Tennis individual i dobles
- Pàdel dobles
- Frontó per parelles
- Classes dirigides de fitness
- Utilització circuit perimetral
- Tennis taula individual
- Fitness Center
- Piscina
- També podran accedir al Club els clients de l’àrea d’estètica i de fisioteràpia amb reserva prèvia i sense possibilitat de creuament d’aquests clients en el Club.
- També podran accedir al Club els clients de la cafeteria/restaurant i de la Terrassa del “xiringuito” d’estiu sempre que l’aforament ho permeti i hauran d’abandonar el Club en cas d’estar ple.
- Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon, però mai presencialment.
- El personal de la recepció o monitors de fitness seran els que permetran l’accés als socis sempre que es comprovi que tenen reserva feta i que compleixen amb les normes d’accés establertes en el Protocol d’Actuació del Club.
- El personal de recepció i monitors de fitness estaran a disposició del soci per explicar o aclarir les normes establertes i les obligacions higièniques i sanitàries, que també estaran exposades en llocs visibles del Club.
- En el cas d’haver tingut símptomes de COVID19 en els quinze dies previs a l’accés, està completament prohibida l’entrada al Club.
- Per utilitzar àrees esportives (tennis, pàdel, fitness) s’haurà d’acceptar a la web o signar un compromís assegurant que el soci ha estat informat de la normativa
PISCINA
- La piscina s’obrirà el dissabte 20 de juny en horari d’11 h a 21 h.
- Serà obligatori rentar-se les mans abans d’accedir al recinte de la piscina.
- Els aforaments estaran limitats tant en la zona de gespa com a les dues piscines.
- Tant el socorrista, com la persona encarregada del control d’accés controlaran els aforaments.
- S’haurà de mantenir la distància de seguretat.
- No es podran ajuntar les hamaques a menys de 2 metres de distància.
- S’haurà de portar tovallola per ocupar una hamaca o cadira.
- Podran accedir a la piscina tots els socis titulars i aspirants, així com tots els familiars.
- Caldrà respectar totes les normes que s’indicaran.
- El Club es reserva el dret d’implementar reserva prèvia per garantir l’aforament.
TENNIS, PÀDEL, FRONTÓ i TENNIS TAULA
- Ja es poden jugar partits en modalitat dobles.
- Cada soci podrà tenir un màxim de dues reserves cada vuit dies.
- No es podrà fer una nova reserva fins que no s’hagi consumit una anterior.
- Per al tennis, les reserves de pista seran d’una hora, però el temps de joc es reduirà a 50 minuts per tal de no fer creuaments amb els jugadors entrants. En el cas de dobles s’intentarà que s’allarguin sempre que l’aforament ho permeti.
- Per al pàdel, es podrà reservar pista per 1 h 30 minuts però el temps de joc es reduirà a 1 h 20 minuts per tal de no fer creuaments amb els jugadors entrants.
- En el cas de fer una reserva i no presentar-se sense previ avís abans de 3 hores, i sempre abans de les 15 h, els socis implicats no podran fer cap més reserva durant la mateixa setmana.
- No es pot accedir al Club abans de 15 minuts de l’hora de reserva i no es podrà romandre al Club una vegada acabat el temps de joc.
- Es podran fer classes particulars fins 2×1, prèvia reserva d’hora amb una setmana d’antelació a la recepció del Club, que adjudicarà l’entrenador sempre que hi hagi disponibilitat. Es cobrarà l’import per domiciliació bancària o amb targeta. No es permetrà el pagament en efectiu.
- El Club vendrà pilotes, tovalloles d’un sol ús,cobrant l’import per domiciliació bancària o amb targeta. No es permetrà el pagament en efectiu.
- Serà obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlicabans i en acabar de jugar. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
- Es recomana desinfectar les pilotes, raquetes i pales. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
- Es recomana jugar amb guant a la mà no dominant.
- Al Frontó només s’hi podrà jugar prèvia reserva per un màxim d’1 hora, però el temps de joc es reduirà a 50 minuts per tal de no fer creuaments amb els jugadors entrants.
- Al Tennis Taula es jugarà a la sala de dalt del Club i serà igualment amb cita prèvia en els horaris establerts, s’haurà de mantenir el mateix protocol d’higiene que en les altres disciplines esportives (rentar-se les mans abans i després de jugar, mantenir la distància física, desinfectar pales i pilotes, desinfectar taula a l’inici i en acabar, etc.). El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
ESCOLES DE TENNIS I PÀDEL
- Es mantenen les escoles de tennis i pàdel amb aforaments restringits i uns protocols d’actuació específics tant per alumnes, entrenadors, pares i mares.
CLASSES DIRIGIDES D’EXTERIOR
- Les classes dirigides de Fitness a l’exterior s’han de fer amb reserva prèvia.
- Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon, però mai presencialment.
- S’haurà de venir vestit d’esport des de casa i portar tovallola.
- No es pot accedir al Club abans de 10 minuts de l’hora de la classe reservada i no es podrà romandre al Club una vegada acabada la classe. Per tal d’evitar creuaments amb els socis de la propera classe.
- Aquesta activitat queda reservada per a socis/es a partir de 16 anys.
- Serà obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlicabans i en acabar la classe. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
- Es recomana desinfectar les tovalloles i material. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
SALA DE FITNESS
- Només es podrà accedir a la sala de fitness amb reserva prèvia de sala de fitness. El control es farà des del mateix fitness pel monitor de sala o des de recepció, per càmeres en horari vall.
- S’amplia l’horari de fitness des de les 8 del matí i també els dissabtes tarda i diumenges al matí. Sempre amb reserva prèvia.
- S’inicien classes dirigides interiors (cycling, body pump, etc.) amb reserva prèvia i aforaments limitats (s’adjunta el quadre horari de classes dirigides de la fase 3, setmana del 15 al 21 de juny).
- Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon, però mai presencialment.
- Cada soci podrà tenir un màxim de tres reserves cada vuit dies.
- No es podrà fer una nova reserva fins que no s’hagi consumit una anterior.
- Les reserves de sala de fitness seran d’1 hora i 15 minuts, però el temps d’entrenament es reduirà a 60 minuts per tal de no fer creuaments amb els socis entrants.
- No es pot accedir al Club abans de 10 minuts de l’hora de reserva i no es podrà romandre al Club una vegada acabat el temps de reserva.
- El monitor de sala serà qui permetrà l’accés als socis sempre que es comprovi que tenen reserva feta i que compleixen amb les normes d’accés establertes en el Protocol d’Actuació del Club.
- Els aforaments per àrees dins la sala estaran indicats i s’han de respectar així com la distància física de seguretat de 2 metres.
- S’haurà de netejar les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar a la sala de fitness i desinfectar qualsevol màquina o material que s’utilitzi tant en l’inici com en el final de l’ús. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
- El Club reforçarà el servei de neteja i desinfecció a la sala de fitness.
- S’haurà de portar tovallola.
- En aquesta fase no hi haurà servei d’entrenaments personals.
- L’accés a la sala de fitness queda reservada per a socis/es a partir de 16 anys.
CIRCUIT PERIMETRAL DE CAMINAR / RUNNING
- Es podrà utilitzar el circuit perimetral del Club amb reserva prèvia.
- Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon, però mai presencialment.
- Les reserves seran per 1 hora.
- No es pot accedir al Club abans de 10 minuts de l’hora de reserva i no es podrà romandre al Club una vegada acabat el temps de reserva.
FISIOTERÀPIA i ESTÈTICA
- El servei de fisioterapeuta s’obrirà amb reserva prèvia i accés d’una única persona dins del seu aforament.
- La reserva es farà per telèfon.
- El pagament serà per domiciliació bancària o targeta de crèdit. No es permetrà el pagament en efectiu.
- S’hauran de complir totes les obligacions sanitàries, de neteja i desinfecció, així com els protocols d’actuació marcats pels col·legis professionals o el gremi pertinent.
CAFETERIA / RESTAURANT i TERRASSA / BAR
- Es dóna servei de cafeteria / bar / restaurant a l’interior i a la terrassa d’estiu a les tardes.
- Només estarà permès el servei a taula. Amb aforament limitat. (Restaurant al 50% i Terrassa al 75%)
- S’ha de mantenir la distància física de seguretat de 2 metres.
- Serà obligatori rentar-se les mans, hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic a tal efecte.
- No es podran compartir plats ni utensilis.
- L’horari serà de 9 del matí a 11 de la nit.
VESTIDORS
- Molt important: Dins el vestidor s’haurà de portar mascareta obligatòriament i intentar respectar la distància física de 2 metres. L’aforament s’indicarà a les entrades.
- Es permet l’ús dels vestidors per a canviar-se i utilitzar les
- Es podran fer servir les dutxes i els serveis, amb aforament restringit al 50%.
RECEPCIÓ i SERVEI DE CORDATGE DE RAQUETES
- La recepció tindrà un aforament d’1 soci i els altres socis hauran de restar a l’exterior mantenint la distància física de 2 metres.
- Hi haurà servei de cordatge amb cita prèvia.
- Tots els pagaments seran per domiciliació bancària o targeta de crèdit. No es permetrà el pagament en efectiu.
ALTRA INFORMACIÓ RELLEVANT
- Cal portar mascareta sempre que no es pugui garantir la distància física de seguretat de 2 metres. És obligatori en els vestidors.
- El bar, el restaurant i la terrassa d’estiu estaran oberts amb servei a taula i aforament limitat.
- El saló romandrà tancat i no es permetrà l’accés al soci.
- No hi ha servei de lectura de diaris compartits.
Horari de Classes Dirigides del 15 al 21 de juny