Protocol d’Actuació Específic de la Fase de Represa

A partir del 29 de juny

 

Benvolguts socis i sòcies,

Amb la normalització progressiva del Club provocada per la fase de represa i l’aixecament de l’estat d’alarma, aquest serà l’últim Protocol d’Actuació Específic (PAE) que s’enviarà setmanalment. Podreu trobar les actualitzacions a la web i s’enviaran als socis/es les modificacions importants que poguin sorgir.

No obstant les novetats per a la setmana vinent són que s’inicien les activitats d’estiu per a infants amb les directrius marcades pels departaments corresponents de la Generalitat de Catalunya, tanmateix es reobre la Guarderia del Club en horari de tardes.

També es normalitzen les classes dirigides, que ja s’oferiran en la sala habitual del fitness amb aforaments limitats i amb reserva prèvia.

Us agraïm de veritat la col·laboració que esteu oferint per un funcionament segur i higiènic del Club i us animem a seguir amb aquesta col·laboració per a gaudir d’un Club segur i lliure de Covid-19, a la vegada que us demanem disculpes per les molèsties que us podem ocasionar amb totes les mesures preses en aquesta represa a la normalitat.

Finalment us volem recordar que sempre que no es pugui garantir la distància de seguretat amb els altres socis o empleats utilitzeu la mascareta i que només és obligatòria dins els vestidors del Club.

Us esperem al vostre Club!

 

NOTA 1: Aquestes mesures s’aniran revisant setmanalment, modificant-les en funció de l’evolució del COVID19 i els procediments establerts per les autoritats sanitàries competents i penjant a la web.

 

EL CLUB EN LA FASE DE REPRESA

  • Es torna a activar el control d’accés a través de les portes automàtiques i torn de la piscina amb el sistema de proximitat i empremta biomètrica, encara que per un tema higiènic es recomana utilitzar la targeta de soci o els dispositius de proximitat.
  • En la fase de represa estaran obertes totes les instal·lacions del Club, encara que algunes d’elles amb aforaments limitats.
  • Horari habitual d’estiu
    • de dilluns a divendres de 7.30 h a 23.30 h
    • dissabte de 7.30 h a 22.30 h
    • diumenge de 8 h a 22.30 h
  • El personal de recepció i monitors de fitnessestaran a disposició del soci per explicar o aclarir les normes establertes i les obligacions higièniques i sanitàries, que també estaran exposades en llocs visibles del Club.
  • En el cas d’haver tingut símptomes de COVID19 en els quinze dies previs a l’accés, està completament prohibida l’entrada al Club.
  • Per utilitzar àrees esportives (tennis, pàdel, fitness i piscina) s’haurà d’acceptar a la web o signar un compromís assegurant que el soci ha estat informat de la normativa.

 

PISCINA

  • La piscina s’obrirà el dissabte dia 20 amb horari d’11 h a 21 h.
  • Serà obligatori rentar-se les mans abans d’accedir al recinte de la piscina
  • Els aforaments estaran limitats tant en la zona de gespa com per a les dues piscines.
  • Tant el socorrista, com la persona encarregada del control d’accés controlaran els aforaments.
  • S’haurà de mantenir la distància de seguretat.
  • No es podran ajuntar les hamaques a menys de 2 metres de distància
  • S’haurà de portar tovallola per ocupar una hamaca o cadira
  • Podran accedir a la piscina tots els socis titulars i aspirants, així com tots els familiars.
  • Caldrà respectar totes les normes que s’indicaran
  • El Club es reserva el dret d’implementar reserva prèvia per garantir l’aforament .

 

TENNIS, PÀDEL, FRONTÓ

  • Es manté el sistema de reserves prèvies, podeu veure el reglament de reserves a la web del Club.
  • El nou reglament de reserves prèvies de tennis es posarà en funcionament a partir del dimarts dia 30/06/2020.
  • Serà obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlicabans i en acabar de jugar. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
  • Es recomana desinfectar les pilotes, raquetes i pales. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.

 

ESCOLES DE TENNIS, PÀDEL I CAMPUS MULTIESPORTIU

  • S’Inicia el campus multiesportiu d’estiu en horari de 8.30 h a 14 h amb uns protocols d’actuació específics tant per nens/s com per als monitors de lleure.
  • Es mantenen les escoles de tennis i pàdel amb aforaments restringits, horari de 8.30h a 14h i uns protocols d’actuació específics tant per alumnes, entrenadors, pares i mares.

 

SERVEI DE GUARDERIA

  • Es reobre el servei de guarderia en horari de tarda de 17.15 h a 20 h.
  • S’hauran de complir tots els requisits de prevenció i seguretat establerts.

 

CLASSES DIRIGIDES D’EXTERIOR (CROSSHIIT)

  • Només es mantenen a l’exterior les classes de Croshiit retornant a la sala de fitness les que s’estaven oferint fins ara.
  • Les classes dirigides de Fitness a l’exterior s’han de fer amb reserva prèvia.
  • Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon
  • S’haurà de portar tovallola.
  • Aquesta activitat queda reservada per a socis/es a partir de 16 anys.
  • Serà obligatori rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlicabans i en acabar la classe. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
  • Es recomana desinfectar les tovalloles i material. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.

 

SALA DE FITNESS

  • S’amplia l’horari a l’horari habitual.
  • No caldrà tenir reserva prèvia encara que l’aforament serà limitat. Això pot comportar moments puntuals de màxima ocupació.
  • El monitor de sala serà qui permetrà l’accés als socis sempre que ho permeti l’aforament.
  • S’haurà de netejar les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar a la sala de fitness i desinfectar qualsevol màquina o material que s’utilitzi tant en l’inici com en el final de l’ús. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.

 

ESPAI DE PES LLIURE 

  • Es podrà fer reserva prèvia d’1 hora en l’espai de pes lliure.
  • Totes les reserves s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil) o per telèfon.
  • En l’espai de pes lliure tindrà preferència (si l’aforament d’aquest espai es sobrepassa) qui tingui reserva prèvia.
  • El monitor de sala serà qui permetrà l’accés als socis i es comprovi que tenen reserva feta i que compleixen amb les normes d’accés establertes en el Protocol d’Actuació del Club.
  • Cada soci podrà tenir un màxim de tres reserves cada vuit dies.
  • No es podrà fer una nova reserva fins que no s’hagi consumit una anterior.
  • S’haurà de netejar les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar a la sala de fitness i desinfectar qualsevol màquina o material que s’utilitzi tant en l’inici com en el final de l’ús. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
  • S’haurà de portar tovallola.
  • Els aforaments per àrees dins la sala estaran indicats i s’han de respectar així com la distància física de seguretat.

 

CLASSES DIRIGIDES INTERIORS

  • Les classes dirigides interiors (cycling, body pump, etc.) seran amb reserva prèvia i aforaments limitats (s’adjunta quadre horari de classes dirigides definitiu)
  • Totes les reserves preferiblement s’hauran de fer digitalment (a través de la pàgina web del Club i aplicació mòbil).
  • Cada soci podrà tenir un màxim de tres reserves cada vuit dies.
  • No es podrà fer una nova reserva fins que no s’hagi consumit una anterior.
  • El monitor de sala serà qui permetrà l’accés als socis i es comprovi que tenen reserva feta i que compleixen amb les normes d’accés establertes en el Protocol d’Actuació del Club.
  • Els aforaments per àrees dins la sala estaran indicats i s’han de respectar així com la distància física de seguretat .
  • S’haurà de netejar les mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar a la sala de fitness i desinfectar qualsevol màquina o material que s’utilitzi tant en l’inici com en el final de l’ús. El Club instal·larà dispensadors a tal efecte.
  • S’haurà de portar tovallola.

 

CAFETERIA / RESTAURANT i TERRASSA / BAR

  • Es dóna servei de cafeteria / bar / restaurant a l’interior i a la terrassa d’estiu a les tardes.
  • S’ha de mantenir la distància física de seguretat.
  • Serà obligatori rentar-se les mans, hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic a tal efecte.

 

VESTIDORS

  • Molt important: Dins el vestidor s’haurà de portar mascareta obligatòriament i intentar respectar la distància física de seguretat. L’aforament s’indicarà a les entrades.
  • Es podran fer servir les dutxes.
  • Es podran fer servir les saunes amb aforament de 2 persones

 

RECEPCIÓ

  • La recepció tindrà un aforament de 2 socis i els altres socis hauran de restar a l’exterior mantenint la distància física de seguretat.

 

ALTRA INFORMACIÓ RELLEVANT

  • Cal portar mascareta sempre que no es pugui garantir la distància física de seguretat. És obligatori en els vestidors.
  • Aquest és l’últim Protocol d’Actuació Específic que s’envia setmanalment a tots els socis/es. A partir d’ara es modificaran els canvis que sorgeixin i aquest protocol restarà penjat a la web del Club. No obstant si calgués afegir un canvi prou significatiu, seria notificat als socis per mitjà d’un nou newsletter.

 

Horari de Classes Dirigides a partir del 30 de juny