Aquest dissabte 7 de setembre ha finalitzat la XXXII edició del trofeu de tennis juvenil La Creu Blanca, una de les proves del Circuit Juvenil d’Estiu que organitza la Federació Catalana de Tennis i que s’ha disputat durant tota la setmana a les instal·lacions del Club Tennis Reus Monterols.
Més de 100 nens i nenes d’entre 8 i 16 anys han estat disputant els partits corresponents a les diferents categories juvenils en el que s’han vist partits molt bons i d’un gran nivell.
Diverses finals han tingut representació local amb algun dels jugadors del Club Tennis Reus Monterols, fet que demostra que l’escola de tennis juvenil del Club està en molt bona forma.
El torneig ha finalitzat aquest dissabte 7 de setembre amb la jornada de les finals del campionat i l’entrega de premis que ha estat possible gràcies a la col·laboració de La Creu Blanca, que porta més de trenta anys donant suport a l’esport local.
Els campions i sots-campions han estat els següents:
Benjami Masculí Fase Consolació
Sots-Campió: Roger Aleson
Campió: Alejandro Marco
Benjami Masculí
Sots-Campió : Roger Moreno
Campió: Gerard Nadal
Benjami Femení Fase Consolació
Sots-Campiona: Laura Ciumeti
Campiona: Martina Monje
Benjami Femení
Sots-Campiona: Marta Català
Campiona: Alexia Gibert
Aleví Masculí
Sots-Campió : Oriol Turmo
Campió: Genis Ribas
Aleví Femení
Sots-Campiona: Paola Nadal
Campiona: Jordina Toral
Infantil Femení
Sots-Campiona: Clara Arbeola
Campiona: Elena Noguero
Cadet Masculí
Sots-Campió: Josep Freixas
Campió: Pau Bosch
Cadet Femení
Sots-Campiona: Paula Rodriguez
Campiona: Paula Arcarons
Júnior Masculí
Sots-Campió: Pau Vidal
Campió: Arnau Miralles
Júnior Femení
Sots-Campiona: Àngela Pérez
Campiona: Joana Miralles


























